Létezik egy olyan ország, ahol a technológiai fejlettség messze meghaladja a Nyugat-Európában megszokottat, a kerékpár mégis a legfontosabb közlekedési eszközök közé tartozik. Ugyanebben az országban az emberek becsületességére vállalatokat lehet építeni, bár bűnözők, vandálok léteznek, de ez nem általánosan elterjedt viselkedés a fiatalok körében, hanem deviancia.

A kerékpárok nagy száma és szerte-szét szabadon hagyása azonban ott is gondot okoz, és mivel Japánban – mert természetesen megint róluk van szó – a városokban a terület a legdrágább erőforrás, nem is tűnik annyira elvetemült ötletnek az automatizált föld alatti mélygarázs kerékpárok számára. Használatuk több előnnyel jár: rendezett helyen és módon tudnak tárolni sokszáz kerékpárt, ezeket a kerékpárokat nem teszi tönkre az időjárás, és a vandálok, tolvajok sem tudnak kárt tenni benne.

Az Eco Cycle nevű szerkezetet a Giken gyártja, használata a felhasználó szemszögéből elég egyszerű. Regisztrál a cégnél, kifizeti a 2600 yenes havi parkolódíját (1300-at, ha még diák), és a 1950mm-nél rövidebb, és 1250mm-nél alacsonyabb kerékpárját pár másodperc alatt leküldheti a gép gyomrába. A kerékpár elővarázslása a legtávolabbi helyről sem több, mint 10 másodperc. Egy henger 144 kerékpárt tárol, és minimális helyet foglal a felszínen. Feltehetően ilyet Budapesten 2050, azaz a négyes metró átadása előtt nem fogunk látni.